METRO


METRO

Με πλήρη συναίσθηση της πρωτόγνωρης κρίσης που προκαλεί η διάδοση του COVIC-19 και της δοκιμασίας που περνάμε όλοι, τα METRO Cash & Carry και My Market, καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να στηρίξουν τους ανθρώπους που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ανέπτυξε πρωτοβουλία στήριξης των ευπαθών ομάδων που κατοικούν στην επικράτεια μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την ΚΕΔΕ. Παράλληλα, η εταιρεία ανταποκρίνεται σε αιτήματα μονάδων υγείας, οργανισμών και ιδρυμάτων από όλη την Ελλάδα για τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.

Από την πρώτη μέρα της κρίσης και ειδικότερα από την πρώτη μέρα των έκτακτων μέτρων που ελήφθησαν από τις Αρχές, οι εργαζόμενοι των My market, των METRO Cash & Carry  και των Κέντρων Διανομής της εταιρείας, ανταποκρίθηκαν στο έργο της εξυπηρέτησης κάθε πελάτη σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Με έντονη την αίσθηση της ευθύνης και ξεπερνώντας πολλές και καθημερινές δυσκολίες, στάθηκαν αποτελεσματικά στο ύψος των εξαιρετικά δύσκολων και απαιτητικών περιστάσεων. Για το χρονικό διάστημα μέσα στο μήνα Μάρτιο κατά το οποίο οι εργαζόμενοι κλήθηκαν και εργάστηκαν με ξεχωριστό θάρρος υπό εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες, η εταιρεία θα προχωρήσει σε πρόσθετες αμοιβές κατά 2.500.000 εκατ. ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.

Επίσης, διατηρώντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία του, το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα υιοθετώντας καινοτόμες ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υφιστάμενες υπηρεσίες και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις του eshop, μειώνοντας δραστικά το χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών. Αναλυτικές πληροφορίες ΕΔΩ.